در انبار موجود نمی باشد
فلاسک هوشمند شیائومی Viomi VBTEA02
مشخصات
- شرایط ارسال کالا
- مشاوره رایگان
شناسه محصول
- امکان برگشت کالا تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.
- ارسال توسط فروشگاه
- گارانتی اصالت و سلامت کالا
- قیمت منصفانه و رقابتی
- پرداخت آنلاین، سریع و ایمن
خرید راحت و اقساطی
- ارسال توسط فروشگاه
- گارانتی اصالت و سلامت کالا
- قیمت منصفانه و رقابتی
- پرداخت آنلاین، سریع و ایمن




در انبار موجود نمی باشد
معرفی محصول
فلاسک هوشمند شیائومی Viomi VBTEA02
اگر شما نیز ساعت های زیادی را درگیر رانندگی هستید و بعد از یک روز رانندگی طولانی تنها یک لیوان چای گرم حال شما را خوب میکند در این مواقع تنها دستگاهی که میتواند برای شما به سرعت یک چای آماده کند این محصول میباشد.
این فلاسک هوشمند دارای ظاهری بسیار مینیمال و جذاب است بدنه فلاسک از پلاستیک PP مات با مقاومت بالا، ساخته شده است.
قسمت بالاى این فلاسک ، شامل یک درب بازشو بزرگ است که روی ان دماسنج هوشمند تبعیه شدهو به راحتی تمیز می شود. در ادامه به معرفی این محصول جذاب میپردازیم

طراحی شیک و منحصر به فرد
در قسمت بالایی این فلاسک ، یک در بازشو بزرگ قرار دارد که در یک مرحله باز می شود و به راحتی نیز قابل تمیز شدن است. فلاسک هوشمند viomi VBTA02 ، پوشش استیل 316 تعبیه شده است که ضمن اینکه ضد زنگ زدگی و خوردگی است، از استاندارد غذایی نیز برخوردار می باشد و علاوه بر حفظ بهداشت عالی محصول، زمینه تمیز کردن آسان کتری را نیز برای کاربران فراهم می آورد.

| برند |
VIOMI |
|---|---|
| مدل |
VBTEA02 |
| ابعاد محصول |
174*146*206 mm |
| ابعاد جعبه |
205*175*255 mm |
| وزن |
780 گرم |
| وزن جعبه |
1000 گرم |
1 دیدگاه برای فلاسک هوشمند شیائومی Viomi VBTEA02
ویژگی های بیشتر
نظرات محصول
قیمت محصول
در انبار موجود نمی باشد
- ارسال سریع فروشگاه
- گارانتی اصالت و سلامت
- قیمت مناسب، رقابتی
- پرداخت سریع و ایمن




در انبار موجود نمی باشد

shamsaee –
سلام دوستان
مدتهاست دنبال یه فلاسک هوشمند میگردم که هم ظاهر شیکی داشته باشه هم بتونم توی ماشین یا حتی محل کار ازش استفاده کنم. این مدل Viomi که معرفی کردین واقعاً طراحی جذابی داره. فقط یه سوال دارم: این فلاسک قابلیت گرم نگه داشتن نوشیدنی برای چند ساعت رو داره؟ چون گاهی چای یا قهوهامو صبح میریزم و دوست دارم تا ظهر دماش مناسب بمونه. و اینکه دماسنج بالای درب، دمای دقیق داخل رو نشون میده یا صرفاً حدودی؟ ممنون میشم اگر یکی از دوستانی که استفاده کرده تجربهشو بگه.