کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW

فروشگاه دیزولند ارسال فوری
0 نفر در حال مشاهده این محصول هستند!
مشاوره قبل خرید می خوای ؟

5,290,000 تومان

موجود

تحویل اکسپرس

ارسال ویژه در تهران

پرداخت امن

امکان پرداخت انلاین یا پرداخت حضروی درب منزل

ضمانت اصالت کالا

ضمانت 7 روزه اصالت برند و سلامت

7 روز گارانتی بازگشت وجه

در صورت هرگونه مشکل محصول استرداد می شود

کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW

کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW ، از جمله محصولات این شرکت است که می‌تواند تمیزکردن و شستشوی خودرو و سایر سطوح را بسیار راحت و حرفه‌ای و البته با کمترین میزان مصرف آب انجام دهد.

چند سالی می‌شود که شیائومی، حوزه فعالیت خود را بسیار گسترده‌تر از قبل کرده است و حالا محصولات این برند محبوب تقریبا در همه بخش‌های زندگی ما قابل رویت هستند.

 

کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW

 

این کارواش کاملا قابل حمل  و سبک بوده و به راحتی می‌توان آن را با یک دست نگهداشت. ابعاد کارواش شارژی شیائومی 464 در 80 در 245 میلی‌متر است و وزن آن نیز 1.3 کیلوگرم اعلام شده است.

طراحی محصولات شیائومی، معمولا به صورت مینیمال و در نهایت سادگی صورت می‌گیرد. مهندسین شیائومی در تلاش هستند تا محصولاتی را روانه بازار کنند که در عین سادگی، بسیار زیبا و چشم‌نواز است.

کارواش شارژی میجیا مدل MJXCJ001QW، را می‌توان یک مثال عینی برای این موضوع دانست. بدنه تمام سفید این کارواش، از ساده‌ترین اضلاع هندسی تشکیل شده و در عین حال تداعی کننده هوشمندی و ظرافت در ساخت یک محصول است.

 

کارواش شارژی میجیا

 

بدنه اصلی کارواش شارژی شیائومی ظاهری تفنگ مانند دارد که روی خود یک کلید خاموش و روشن، ورودی و محل اتصال شیلنگ آب، مخزن مربوط به مایع تمیزکننده، کلید مربوط به قفل کردن مخزن و نازل و یک سری با امکان تنظیم نوع اسپری آب در 5 حالت مختلف را جای داده است. باتری کارواش شیائومی MJXCJ001QW نیز در بخش پایینی دستگاه متصل می‌شود.

 

مشخصات فنی و قابلیت‌های کارواش شارژی شیائومی

کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW ، از یک موتور با توان 270 وات استفاده می‌کند. این موتور قدرتمند می‌تواند حداکثر فشار آب 2.4 مگاپاسکال را تولید کند.

برای درک بهتر این رقم، می‌توان گفت که خروجی آب این کارواش 180 لیتر در ساعت است و می‌تواند بیش از 1.5 متر پرتاب آب داشته باشد.

نکته قابل توجه در مورد این موتور، کارکردن با کمترین صدای ممکن است. میزان نویز تولید شده توسط این کارواش شارژی 80 دسی‌بل اعلام شده است که رقمی بسیار مناسب در مقایسه با سایر دستگاه‌های کارواش است.

 

 

 

باتری قدرتمند

بدون شک یکی از مهم‌ترین مزایای کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW را می‌توان بی‌سیم بودن آن دانست.

شیائومی برای این محصول یک باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی با ولتاژ 18 ولت را در نظر گرفته است. این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کرده و می‌تواند طی حدود 80 دقیقه به صورت کامل شارژ شود. میزان شارژدهی باتری نیز با توجه به نوع کاربری و استفاده کاربر متغیر است. برای شارژ این محصول از درگاه USB-C استفاده می‌شود.

 

180 لیتر آب را در ساعت پمپاژ کند. این موتور 270 واتی قادر به پمپاژ آب با فشار بسیار بالای 2.4 مگاپاسکال است که به کمک آن تمام آلودگی‌ها از هر سطحی قابل پاک شدن است.

یک باتری 2000 میلی‌آمپرساعتی تولید نیروی مورد نیاز این کارواش را برعهده دارد که می‌تواند برای مدت زمان زیادی شارژدهی داشته باشد. طراحی کاملا ارگونومیک و وزن 1.3 کیلوگرمی از دیگر مزایای این کارواش بی‌سیم شیائومی محسوب می‌شود.

برند

شیائومی میجیا

موتور

270 واتی

فشار اب

2.4 مگاپاسکال

ابعاد

464 در 80 در 245 میلی‌متر

ظرفیت باتری

2000 میلی‌آمپر ساعت

پورت شارژ

Usb-c

پشتیبانی از شارژ سریع

دارد

سایر امکانات

امکان تنظیم در 5 حالت مختلف
گواهی مقاومت IPX6
مخزن مایع شستشوی

مدت زمان شارژ دهی

حدود 80 دقیقه

اقلام همراه

شیلنگ آب

دفترچه راهنما

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کارواش شارژی شیائومی MIJIA مدل MJXCJ001QW”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5,290,000 تومان

موجود