دسته‌بندی نشده

مقایسه انواع تصفیه هوای شیائومی

مقایسه انواع تصفیه هوای شیائومی

امروزه آلودگی هوا به یکی از معضلات اصلی کشورهای در حال توسعه تبدیل شده است. آلودگی هوا بهطرق گوناگونی آثار زیانبار دراز مدت و کوتاه مدتی بر سلامت انسانها می گذارند. معمولاًمیزان این آسیبها بستگی به غلظت مواد شیمیایی موجود در هوا و همچنین میزان قرارگرفتن افراد در معرض هوای آلوده دارد.

بیماری های ناشی از آلودگی های جوی می تواند بسیار پرهزینه باشند به طوری که هزینه های درمانی، کاهش بهره وری در محل کار می تواند سالیانه میلیاردها دلارهزینه بر جامعه تحمیل کند. اولین گام برای حل مشکل آلودگی هوا ارزیابی است. محققان آلودگی هوارا بررسی نموده و استانداردهایی را برای اندازه گیری نوع و مقدار آلاینده های خطرناک تعیین می کنند.

سپس باید حد مجاز الایندهای هوا مشخص شود؛ د مر حله بعد می توان امهیی برای کاهش آلودگی هوا برداشت.

 

مقایسه انواع تصفیه هوای شیائومی ریه های ما در این شرایط بیشترین اسیب رو میبینن و به صورت ارام از بین میروند و یا ممکنه کلی مشکلات تنفسی دیگه ای به سراغ ما بیاد.

 

مقایسه انواع تصفیه هوای شیائومی

 

 

آلودگی هوا از آن دست مشکلاتی است که حق حیات انسان را به خطر می‌اندازد. معضلی که در ایران و به خصوص کلانشهرها دیگر هیچ مدیری را زیر سوال نمی‌برد. خودروهای غیر استاندارد، موتورسیکلت‌های از رده خارج، کارخانه‌های آلاینده، بنزین‌ و سوخت‌های فسیلی دست به دست اینورژن یا وارونگی هوا در فصل پاییز داده است تا آلودگی هوا در ایران سومین علت مرگ ومیر باشد.

 

دستگاه تصفیه کننده هوا

دستگاه تصفیه کننده هوا متناسب با طراحی و ساخت، شامل چند مرحله فیلتر می باشد که قادر به حذف انواع آلاینده ها، بوی بد، ویروس ها و باکتری ها، گاز هایی همچون دی اکسید کربن و به طور کلی هرگونه ذرات معلق تا دقت 0.1 میکرون می باشد. استفاده از دستگاه های تصفیه هوای خانگی می تواند تا حدود زیادی ابتلا به بیماری های قلب، عروق، حساسیت های فصلی ناشی از ذرات معلق و گرده درختان و بیماری های تنفسی نظیر آسم و تنگی نفس را کاهش دهد.

 

مقایسه انواع تصفیه هوای شیائومی

شیائومی یک برند نام اشنا در بازار ایران است که همه باهاش اشنایی دارن.دستگاه های تصفیه هوای شیائومی از کیفیت و عملکرد قابل قبولی برخوردار هستند که در زیر انواع مدل های این دستگاهها رو میتونید مشاهده کنید.

 

 هرکدوم از مقایسه انواع تصفیه هوا بسته به شرایط محیط و مبلغی که شما بخواید برای خرید تصفیه هوا هزینه کنید برای شما دسته بندی شده و در جدول زیر شما میتوانید تفاوت ها و عملکردهای این دستگاهها رو به صورت خلاصه مشاهده کنید.

مقایسه تصفیه هوا شیائومی

 

کلام اخر

در اخر اینکه بیشتر مراقب سلامتی خودتون باشید و هرطور که میدونید به فکر سلامت خودتون و خانواده خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *