تکنولوژی, محصولات بهداشتی

واترجت شیائومی مدل W3 Pro

بهداشت دهان و دندان یکی از کارهای واجبی است که به صورت روزمره باید انجام شود. برای این کار از وسایل مختلفی مانند نخ دندان، مسواک، خمیر دندان و … استفاده می کنیم. ولی با استفاده از تمام این موارد نیز شاید نتوانیم آن طور که نیاز است دندان های خود را تمیز کنیم و در نهایت مقداری از باکتری‌ها در بعضی از نقاط دندان باقی می‌مانند. شرکت شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه‌های الکترونیکی، برای حل این مشکل هم چاره‌ای اندیشیده است. با استفاده از دستگاه مراقبت از دهان و دندان W3 Pro Waterjet می‌توانید تمامی میکروب‌ها و باکتری‌ها را از دهان خود خارج کرده و سلامتی کامل را به دندان‌های خود برگردانید. در ادامه با این دستگاه پیشرفته و فوق العاده، بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

معرفی واترجت دندان شیائومی  SOOCAS W3 Pro

حتما شما هم هنگام مسواک کردن دندان‌هایتان متوجه شده‌اید که بعضی از تکه‌های غذا در میان دندان‌ها گیر کرده و مجبور شده‌اید که آن‌ها را با استفاده از نخ دندان خارج کنید. یکی از معایب استفاده از نخ دندان، زخم شدن لثه است. اگر موقع استفاده از نخ دندان دقت کافی به خرج ندهید، لثه خود را زخم خواهید کرد و زخم شدن لثه می‌تواند نقطه آغازین یک بیماری عفونی باشد که تمام دندان‌های شما را درگیر خود خواهد کرد.

دستگاه واترجت شیائومی مدل W3 Pro با استفاده از پاشش آب سعی می‌کند که تمامی دندان‌ها شما و فضای خالی بین آن‌ها را تمیز کند. این دستگاه که با استفاده از پورت تایپ C شارژ می‌شود، یک باتری 2200 میلی‌آمپری دارد و هر بار شارژ کامل آن حدود 3 ساعت زمان خواهد برد. از نقاط قوت اصلی دستگاه می‌توان به نگه‌داری شارژ برای مدت بسیار عالی 80 روز اشاره کرد. استفاده USB-C برای شارژ واترجت دندان شیائومی، حرکتی هوشمندانه از طرف این شرکت است و شما با خیال راحت می‌توانید دستگاه خود را به مسافرت برده و خیالتان از بابت شارژ کردن دستگاه راحت باشد.

مخزن واترجت شیائومی می‌تواند 240 میلی لیتر مایعات را در خود جای دهد که برای شستن دندان‌ها در 2 مرتبه کافی است؛ ولی پیشنهاد می‌کنیم که بعد از هر بار استفاده، مخزن را خالی کرده و بشویید.

واترجت دندان شیائومی مجله دیزولند.jpg

 

طراحی ظاهری واترجت دندان شیائومی مدل SOOCAS W3 Pro

شما این دستگاه را در یک پکیج بسیار زیبا و ساده دریافت خواهید کرد. دستگاه کاملا در جعبه فیت شده و تمامی اقلام آن شامل نازل پلاستیکی، کابل شارژ و دفترچه در پایین جعبه قرار داده گرفته است. نازل پلاستیکی دستگاه از جنس پلاستیک بهداشتی و شفاف است و سر نازل سوراخ کوچکی برای هدایت آب به داخل دهان دارد. در بسته بندی دستگاه، آداپتور شارژر قرار داده نشده؛ ولی با توجه به استفاده از کابل USB، می‌توانید از هر نوع آداپتور یا حتی لپ تاپ خود برای شارژ دستگاه استفاده کنید. چراغ LED تعبیه شده بر روی دستگاه می‌تواند مقدار شارژ باتری آن را به صورت حدودی به شما نمایش دهد.

واترجت شیائومی W3 Pro نه آن قدر کوچک است که به راحتی در یک کیف کوچک جای گیرد و نه آنقدر بزرگ است که فضای زیادی را اشغال کند. اندازه دستگاه متناسب با دست یک فرد بالغ در نظر گرفته شده و انحناهای طراحی شده بر روی آن، کار کردن با واترجت را لذت بخش می‌کند. این انحنا‌ها باعث می‌شود که اگر دستان کوچکی هم داشته باشید، به راحتی از دستگاه استفاده کنید. دکمه‌های دستگاه بر روی بدنه آن قرار گرفته و حتی بدون نگاه کردن به دستگاه دهان شوی هم می‌توانید به راحتی دکمه‌ها را بفشارید. نازل با قدرت بر جای خود مستحکم شده و برای باز کردن آن، حتما باید دکمه آزاد سازی نازل را فشار دهید.

حالت‌های استفاده از واترجت دندان شیائومی مدل SOOCAS W3 Pro

این دستگاه در 3 حالت مختلف به انتخاب شما می‌تواند شستشوی دهان را انجام دهد.

حالت Gentle: در این حالت جریان آب با فشاری ملایم از دستگاه خارج شده و علاوه بر تمیز کردن دندان‌ها و لثه، حس آرامش خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

حالت Standard: در این حالت هدف اصلی تمیز کردن سطوح دندان و بین دندان‌هاست. حالتStandard  مناسب‌ترین حالت برای اکثر افراد است.

حالت Massaging: حالت ماساژ مناسب آن دسته از افرادی است که می‌خواهند کمی به دندان‌ها و لثه خود استراحت دهند و به آرامی آن‌‌ها را تمیز کنند.

شما با انتخاب حالت مورد نظر خود، می‌توانید به راحتی از دستگاه استفاده کرده و سلامت دهان و دندان خود را تامین نمایید. تنها کاری که باید انجام دهید، فشردن یک دکمه و انتخاب حالت است. با توجه به وجود 3 حالت مختلف بر روی واترجت، استفاده از این دستگاه برای تمامی افراد از پیر و جوان گرفته تا بانوان باردار امکان پذیر است.

حالت Gentle واترجت دندان شیائومی برای افرادی که لثه‌های حساسی دارند، بسیار مناسب است و اگر هدف شما فقط تمیز کردن دندان‌هایتان نیست، می‌توانید از حالت ماساژ آن نیز استفاده کنید.

 

ویژگی‌های اصلی واترجت دندان شیائومی مدل SOOCAS W3 Pro

مخزن 240 میلی لیتری دستگاه یکی از نقاط قوت اصلی واترجت شیائومی محسوب می‌شود. در مدل‌های دیگر موجود در بازار به دلیل مخزن کوچک، در طول شستشو مجبور هستید که مخزن را چند مرتبه پر و خالی کنید. اما واترجت دندان شیائومی، شستشوی کاملی را فقط با یک بار پر کردن مخزن انجام می‌دهد.

ضد آب بودن دستگاه هم نقطه قوت دیگر آن است. اگر معمولا زیر دوش مسواک می‌زنید یا دوست دارید با خیال راحت از خراب نشدن دستگاه، دهان خود را تمیز کنید، شیائومی برنامه ویژه‌ای برای شما تدارک دیده‌ است. گواهینامه IP7X یعنی مقاومت در مقابل هرگونه نفوذ آب و مایعات که واترجت W3 pro شیائومی از آن بهره برده است.

این دستگاه همچنین سرعت بسیار بالایی دارد. اگر ارتودنسی کرده‌اید و دندان‌هایتان با سیم‌های ارتودنسی پوشیده شده، می‌دانید که فشار آب معمولی نمی‌تواند تکه‌های غذا را از لای دندان‌هایتان جدا کند. در اینجا W3 Pro با قدرت و سرعت بسیار بالایش، تمیز کردن کامل دندان‌های شما را تضمین می‌کند.

توجه کنید که در زمان استفاده از دستگاه برای پاکیزگی بیشتر می‌توانید قبل از استفاده، دندان خود را با خمیر دندان ملایمی مسواک کنید. اما به هیچ وجه دهان شویه در داخل مخزن، استفاده نکنید.

 

خرید واترجت دندان شیائومی مدل SOOCAS W3 Pro از لینک زیر :

واترجت دندان شیائومی Xiaomi SOOCAS W3 Pro

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *